. باآرزوی روزی خوب وپربار برای شما 6614519از نظرات وپیشنهادات استقبال میکند دستگيري 249 تن از اراذل و اوباش غرب استان تهران


ارسال شده در 20 اسفند 1391 - 14 بازدید

فرمانده انتظامي غرب استان تهران از دستگيري 249 تن از اراذل و اوباش در 11 ماه گذشته خبرداد.

سرهنگ ناصر اصلاني صبح امروز در نشست خبري ضمن تشريح اقدامات و عملکرد ماموران فرماندهي انتظامي غرب استان تهران در 11 ماهه امسال با بيان اينکه در سال 91 ، 157 هزار و 27 تماس مردمي با پليس از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 يا به صورت حضوري ثبت شده است گفت: اين ميزان تماس نسبت به مدت مشابه دو درصد رشد نشان مي دهد.

وي با بيان اينکه از ميان تماس هاي ثبت شده، 116 هزار و 129 مورد عملياتي شده گفت: ميزان تماس هاي عملياتي شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزايش يافته است.

24 درصد از تماس هاي مردمي در مورد نزاع است

اصلاني در مورد موضوعات تماس مردم با پليس با بيان اينکه 37 هزار و 99 تماس مردمي مربوط به نزاع و درگيري بود، گفت: در کل 24 درصد از تماس هاي مردمي درباره نزاع و درگيري است.

فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بيان اينکه 32 هزار و 613 تماس (21 درصد) تماس ها مربوط به جرايم و تخلفات در حوزه راهنمايي و رانندگي بود، گفت: پس از آن سرقت، موادمخدر، مزاحمت خياباني و اختلافات خانوادگي در صدر ديگر موضوعات تماس ها بود.

وي با بيان اينکه 35 هزار و 959 تن در مجموع جرايم در 11 ماهه امسال توسط پليس دستگير شده اند، گفت: اين مهم رشد سه درصدي را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان مي دهد.

کشف بيش از 10 تن موادمخدر و انهدام 66 باند توزيع

اصلاني با بيان اينکه در 11 ماهه سال 90، سه تن و 160 کيلوگرم انواع موادمخدر توسط ماموران فرماندهي انتظامي غرب استان تهران کشف و ضبط شد، گفت: اين در حالي است که در 11 ماهه امسال با کشف 10 تن و 321 کيلوگرم انواع موادمخدر، ميزان کشفيات نسبت به مدت مشابه سال قبل 226 درصد افزايش يافته است.

وي با بيان اينکه انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي عناصر اصلي باندهاي موادمخدر به عنوان يک سياست کلي و راهبردي از سوي فرماندهي غرب استان تهران تعيين و در دستور کار قرار گرفت، گفت: اين در حالي است که در سال 91، 66 باند موادمخدر شناسايي و منهدم شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 94 درصدي را نشان مي دهد.

اصلاني با بيان اينکه در سال 91 و در راستاي انهدام باندهاي توليد و توزيع موادمخدر 271 خودرو کشف و ضبط شد گفت: در اين ميان 6416 مرد و 157 زن نيز دستگير شدند.

رشد 133 درصدي انهدام لابراتوار و آشپزخانه هاي توليد روان گردان ها

به گفته اصلاني انهدام لابراتوار و آشپزخانه هاي توليد موادمخدر روان گردان و شيشه در غرب استان تهران رشد 133 درصدي داشته است.

وي با بيان اينکه شناسايي و انهدام باندهاي توليد و توزيع موادمخدر به خصوص توليد موادروانگردان و شيشه و همچنين شناسايي مکان هاي خلوت و سوله و انبارها به ويژه در شهرستان هاي شهريار و رباط کريم در دستور کار قرار گرفته بود، گفت: امسال ارزش ريالي موادهاي مکشوفه 23 ميليارد و 318 ميليون ريال تخمين زده شده است.

مواد نفتي لوازم آرايشي و دارو بيشترين کشفيات پليس در حوزه قاچاق

فرمانده انتظامي غرب استان تهران در مورد عملکرد مامورانش در حوزه مبارزه با کالاي قاچاق با اشاره به حمايت پليس از کار و سرمايه ايراني گفت: در سال 91 ارزش ريالي کالاهاي قاچاق 358 ميليارد و 456 ميليون ريال تخمين زده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 110 درصد رشد نشان مي دهد.

به گفته اصلاني پليس در حوزه مبارزه با قاچاق موادنفتي، وسايل آرايشي و بهداشتي، دارو و کالاي خانگي توفيق بسيار زيادي کسب کرده است.

وي با بيان اينکه در سال 91 ، 815 عنصر اصلي قاچاق دستگير شده اند گفت: 612 دستگاه خودرو که 549 دستگاه آن خودروي سنگين از جمله کاميون و تريلر بود، توقيف شد.

به گفته اصلاني شناسايي وسايل نقليه سنگيني که در پوشش جابجايي کالاهاي مجاز، اقدام به بارگيري کالاي قاچاق مي کنند در دستور کار قرار دارد.

کاهش 93 درصدي نزاع و درگيري خياباني

نصب دوربين هاي مراقبتي تاثير عمده اي در کاهش نزاع دارد

فرمانده انتظامي غرب استان تهران با ارائه گزارشي از عملکرد پليس اطلاعات و امنيت اين فرماندهي، با بيان اينکه ميزان نزاع و درگيري 93 درصد کاهش يافته است گفت: موقعي که صحبت از نزاع و درگيري خياباني پيش مي آيد تصور مي شود که صرفا در حوزه اراذل و اوباش است اما بايد عنوان کنم که بيشتر نزاع هاي ثبت شده در راستاي تصادفات بود.

اصلاني با اشاره به کمبود تجهيزات الکترونيک براي کنترل سطح معابر گفت: افزايش دوربين هاي کنترلي در محل هاي از پيش تعيين شده مي تواند در کاهش درگيري و نزاع موثر باشد.

دستگيري 249 تن از اراذل و اوباش

وي همچنين با اشاره به دستگيري 249 تن از اراذل و اوباش در اين فرماندهي، از رشد چهار درصدي عملکرد پليس در اين حوزه خبر داد و در مورد وضعيت اتباع بيگانه گفت: در سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل عملکرد پليس نسبت به طرد اتباع بيگانه غيرمجاز رشد 369 درصدي را داشته است که با انجام اين مهم، شاهد کاهش جرايم در حوزه اتباع بيگانه بوده ايم.

اصلاني با بيان اينکه اتباع بيگانه غيرمجاز به دليل آن که نام و نشانشان در هيچ سيستمي ثبت نشده است مي توانند به راحتي به ارتکاب جرايم روي آورند، گفت: اگر اقدامات پليس در فرماندهي غرب استان تهران در مورد طرد اتباع بيگانه وجود نداشت، قطعا با افزايش جرايم توسط اين افراد مواجه بوديم.

وي در مورد وضعيت دستگيري افراد در حوزه مشروبات الکلي با بيان اينکه ماموران روي انهدام باندها و واسطه ها متمرکز شده اند، گفت: با اينکه کشفيات پنج درصد کاهش داشته است اما ميزان دستگيري رشد سه درصدي را نشان مي دهد.

فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بيان اينکه در حوزه راهنمايي و رانندگي نيز شاهد کاهش 12 درصدي تخلفات حادثه ساز بوده ايم گفت: در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 22 درصدي تخلفات در حوزه راهنمايي و رانندگي بوده ايم.

وي گفت: در فرماندهي غرب استان تهران ماموران موظف شده اند که خودروهايي را که بالاي 200 هزار تومان جريمه پرداخت نکرده، دارند شناسايي کنند چرا که خودروهايي در اين فرماندهي وجود دارد که چهار ميليون تومان جريمه داشته و پرداخت نيز نشده است.

به گفته اصلاني در حوزه تصادفات شاهد کاهش 22 درصدي وقوعات بوده ايم.

تنها 50 درصد از کافي نت هاي غرب استان تهران مجوز دارند

اصلاني در مورد عملکرد مامورانش در پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات (فتا) با بيان اينکه ماموران در ابتداي امسال اقدام به شناسايي 95 کافي نت در سطح استان کردند که متاسفانه تنها 20 درصد آنها مجوز فعاليت داشتند، گفت: اين در حالي است که با پيگيري هاي صورت گرفته در حال حاضر 50 درصد از کافي نت هاي موجود داراي مجوز هستند و پليس خواستار اقدام هرچه سريع تر افراد براي اخذ مجوز براي کافي نت خود است.

دستگيري 85 مزاحم اينترنتي

وي با بيان اينکه پليس فتا 75 درصد از جرايم را کشف کرده است، در مورد جرم مزاحمت اينترنتي نيز به دستگيري 85 تن اشاره کرد و گفت: از مجموع پرونده هايي که در پليس فتاي غرب استان تهران در مورد مزاحمت ثبت شده است، 80 درصد کشف شد.

وي درباره تمهيدات اين پليس در چهارشنبه آخرسال با بيان اينکه پليس به اين مراسم به عنوان يک مقوله اجتماعي نگاه مي کند به ايسنا گفت: به هيچ وجه به قانون شکنان و هنجارشکناني که به بهانه چهارشنبه آخرسال اقدام به بستن خيابان مي کنند اجازه فعاليت نمي دهيم.

اجازه بستن خياباني را به بهانه چهارشنبه آخر سال نمي دهيم

وي با بيان اينکه پليس با افرادي که با سوءاستفاده از مراسم هاي چهارشنبه آخرسال اقدام به مزاحمت مي کنند، برخورد خواهد کرد گفت: ميادين و خيابان هاي اصلي به عنوان شاهراه ارتباطي هستند و پليس اجازه نمي دهد که اين خيابان ها به بهانه چهارشنبه سوري بسته شود.

کشف يک ميليون موادمحترقه در آستانه چهارشنبه آخرسال

اصلاني در مورد کشفيات نيز با بيان اينکه ميزان کشفيات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزايش يافته است گفت: بيش از يک ميليون انواع موادمحترقه کشف و ضبط شد و در اين راستا نيز شاهد افزايش 85 درصدي دستگيري ها بوده ايم.

وي در مورد تمهيدات نوروزي فرماندهي غرب استان تهران نيز به ايسنا پاسخ داد: امکانات خوبي از سوي فرماندهي انتظامي ناجا وصول شده است که در پي آن بيش از 100 دستگاه موتورسيکلت و خودرو براي افزايش توان واحدهاي گشتي در نوروز به اين فرماندهي ارائه شد.

اصلاني با اشاره به برپايي 150 ايستگاه موقت پليس در طول ايام نوروز گفت: در مبادي ورودي و خروجي نيز ايست هاي بازرسي موقت و ثابت برقرار مي شود.

وي با اشاره به طرح هاي مشترک پليس آگاهي و پيشگيري در امر برقراري نظم و امنيت مراکز خريد در آستانه نوروز گفت: گشت هاي پياده و نامحسوس ماموران در پاساژها و مراکز خريد به منظور پيشگيري از جرايم به خصوص سرقت برقرار شده است.

اسباب کشي تنها با اجازه از کلانتري محل

اصلاني درباره اينکه آيا اسباب کشي در طول ايام نوروز مجاز است يا نه؟ به ايسنا گفت: اسباب کشي تنها با اجازه از کلانتري محل مورد نظر امکان پذير است و همچنين مامورن پليس در ايست هاي بازرسي کنترل و مراقبت از وسايل نقليه حامل لوازم منزل را بر عهده دارند.
اخبار مرتبط
راز سرقت 270 هزار دلاري در دوربين مداربسته مادر چيني نوزادش را کشت دستگيري مرد آمريکايي متهم به قتل مادرش قرار هفتگي متهمان براي ارتکاب قتل و تجاوز سرقت 1.1 ميليون دلار از خودپرداز ! دستگيري گانگسترهاي جنوب کشور پرواز بونکر در بزرگراه همت خودربايي 270 هزار دلاري راننده کاميون واژگوني مرگبار پژو حمله خونين به داديار دادسرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال توسط رضا

اسلایدر