. باآرزوی روزی خوب وپربار برای شما 6614519از نظرات وپیشنهادات استقبال میکند اعلام زمان واریز یارانه عیدی تهرانیها

 
تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,

معاون برنامه ریزی استانداری تهران اعلام كرد: تلاش می كنیم بعد از مشخص شدن دهك ها یارانه عیدی تهرانی ها تا هفته دوم اسفند ماه واریز شود.

به گزارش نیمروز به نقل از مهر، نعمت الله تركی در مورد پرونده های محتكران تهرانی گفت: بازرس های ما به شكل محسوس و نامحسوس بر وضعیت بازار تسلط دارند و با مشاهده انبارهای احتكار شده، بعد از حكم تعزیراتی كالاها با حضور بازرس ها حراج می شوند.

وی در پاسخ به این پرسش كه آیا تعداد بازرسان ناظر در سطح تهران كافی است گفت: در سالهای گذشته ما با كمبودهایی مواجه بودیم اما از ابتدای اسفند ماه جاری، حدود 500 بازرس در شهر تهران نظارت خود را آغار می كنند، علاوه بر این برای هر 5منطقه یك شعبه تعزیرات در نظر گرفته شده كه موارد تخلف توسط بازرسان به این مناطق گزارش می شود.

تركی افزود: البته خود مردم هم می توانند در امر بازرسی مشاركت كرده و تخلفات را با سامانه 124 در میان بگذارند، علاوه بر این در نمایشگاه های بهاره شماره تلفن های هر منطقه جهت رسیدگی به شكایات اعلام می شود.

پرداخت یارانه شب عید تهرانی ها درهفته دوم اسفند
معاون برنامه ریزی استانداری تهران در مورد قول رئیس جمهور برای پرداخت یارانه شب عید گفت: هنوز دهك های واجد شرایط دریافت یارانه ویژه سال نو به استانداری اعلام نشده اند و به محض مشخص شدن، طبق آمار و اطلاعات موجود شهروندان، یارانه شب عید تهرانی ها همزمان با آغاز به كار نمایشگاههای بهاره به دست شهروندان می رسد.

وی گفت: سرانه دریافتی هر فرد متناسب با دهك وی پرداخت می شود. برخی از دهك ها از جمله خانواده سازمان بهزیستی و كمیته امداد رقم كامل 100 هزار تومان را دریافت خواهند كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

ارسال توسط رضا

اسلایدر